Vad vill jag bli då jag blir stor??

Sitter och försöker reda ut lite frågetecken angående min framtid. Och jag blir då fan inget klokare på att sitta och läsa om en massa kurser och program. Jag fattar ingenting. Matte 1a och matte 1b vad faen är det?! Ska jag plugga sjuksköterska så behöver jag tydligen inte läsa vissa kurser då jag redan läst undersköterska. Ska jag läsa personalvetarprogrammet så måste jag ha arbetslivsherfarenhet. eh okej. Jag är lite uppe i varv känner jag.

Första steget är i alla fall att anmäla mig till lite kurser. Kanske inte till våren men till hösten, sen får jag se vad fan jag blir då jag blir stor.

Idag känns det inte bra att måsta bli vuxen och ta ansvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0