PORTUGAL - ALGARVE - ALFA MAR - SHERATON PINE CLIFFS

Alltså. Denna semester är nog den skönaste semestern hittils. Vi sover(typ 10 timmar per natt), solar, tar hand om Emma och äter jävligt gott. Just nu befinner vi oss på sheraton pinecliffs, rätt så najs kan jag ju meddela.  Vi känner oss en aning missplacerade. Men fint är det, jävligt fint. Nu över helgen bor vipå hotell då mina värdföräldrar ska gifta sig här. Annars bor vi en en bungalow som är rätt så jävla fin den också. Inatt då jag och Ina sov där själva så började hon skrämma upp oss och sa att det skulle komma en karl och döda oss inatt. Jag hämnades med att väcka henne genom att hälla ett glas vatten över hennes ansikte. Kände att hon förtjänade det.
 
Jag har även insett varför folk skaffar barn. Kärleken man får då ett barn ska sova. Alltså helt jävla otroligt. Emma hon kramas(händer aldrig annars) och hon håller en i handen och direkt man ställer sig ur sängen så börjar hon gråta. Kärlek alltså. Hon har även lärt sig att pussas, hon putar på läpparna och säger"mmmm" och sen så lutar hon sig mot en. Sjukt gulligt. Åh vad jag älskar denna unge :')
 
 
Nu ska jag snart hoppa i duschen och sen ska vi ut och käka med Emma. 
 
 
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0