lite shopping för den som är intresserad(mamma)

  
En bebisrosa finstickad tröja med fin skärning vid rumpan hih.
 
 
  
the wildcard. En mintgrön skjorta med lite guldiga nitar på vid kragen. 
OCH TILLSIST
Den bästa jackan ever. Dyr men fin. Kärlek vid första ögonkastet.
 
Dagens bästa. Kom i ett par jeans jag inte kunnat ha tidigare(YAY). Dagens sämsta kom inte i ett par jeans på veromoda i den storleken jag brukar ha(SUG). Så min kropp har gett mig dubbla budskap idag. Men jag håller fast vid det första budskapet.
 
Jag har aldrig varit och kommer aldrig bli en modebloggare så ha lite översyn med mina överseriösa(jätteoseriösa för den som inte förstår ironi) poser. Tack på förhand / Hanna som taggar ensam mamma söker. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0