HEJ

Måndag och jag befinner mig i Portugal om 5 dagar. JAJJEMEN. 2 1/2 vecka med sol och bad. Livet hade ju kunnat vara sämre. 
 
 
Gårkvällen blev inte som planerat(skulle ha lyssnat på dig Linnéa). Svenska kyrkan ljög på deras hemsida. Ingen au pair träff igår inte nejnej. Men på torsdag då jävlar. ´Det blev en trevlig kväll ändå. Tog med Aline ner till Ouchy och tittade på lac lemán. Fint var det tills två råttor dök upp, höll på att svimma av rädsla. Dom var inte små alltså.
 
 
Idag har jag tvättat 4 maskiner med tvätt och ätit ikeas ost med hårdbröd och kalles kaviar. Fyfan så gott det var. Vad lite kaviar och ost kan göra med en. *lycklig_tjej92*. Snart ska jag och Emma gå och handla i kylan. Sitter och huttrar inomhus. Långbyxor, tjocktröja och tjocksockar är vad som gäller idag. Imorgon ska jag till h&m och köpa mig en ny jacka. Världens finaste jacka. 
 
 
 
 


mjau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0