Ett av kvällens konversationer med Ina/9gag vet hur man sätter känslor i ord och bild

jag: hihi
Ina: du fnittrar som om du är kär
Jag: mummelmummel
Ina: Nu mummlar du som att du förnekar det
Jag: haha
Ina: Nu skrattar du som att du har blivit påkommen
 
Nog om det. Är inte kär. Oroa er inte. Jag har inte gått och blivit kär och galen. Galen är jag ju, men det där med kärhet kan få vänta. Gud vad jobbigt det är att vara kär. Fast ändå inte. Resonerar såhär bara för att jag inte har varit kär på hundra år. *har glömt hur det känns tudluduldululu*
 
Just nu är jag lite rädd för mig själv. Har lite för många känslor i min kropp och ja. Lite sorg, lite hemlängtan lite lycka och lite annat småt och gott. Är skitlycklig samtidigt som jag är mest likgiltig inför det mesta. Typ. Längtar hem så jävla mycket(urstäkta mitt tjat, men det är sant). Vill baaa heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem. Känns som om jag går miste om så mycket hemma. Men det gör jag ju egentligen inte, typ. Äsch shit the same. 
 
Har även planerat bowling med Aline och våra vänner Lütan och Vulvberget. Kan bli spännande. Måste börja träna inför detta. Ska slå dom med hästlängder har jag tänkt. 
 
 
Nu ska jag försöka sova bort min hemlängtansångest. Eller först ska jag se "the Descendants" med Clooney. EXCITING:
 
Puss och kram från oss alla till er alla. Godnatt.
 
Dagens problem.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0