älskar mina värdföräldrar

Eftersom min älskade Nokia har gått i graven så får jag låna min värdföräldrars gamla Iphone(den första modellen heh). Så nu håller jag på att synka den med min andra så jag får alla kontakter! YAY är så glad! Får alla appar och allt+alla kontakter. Åh vad jag älskar apple just nu alltså lovelovelove. 
 
 
Håller på att buffra new girl också, åh att livet kan kännas så bra på en onsdag. Har suttit och sjungit "en kulen natt natt natt en båt jag styyyyyyrde" för Emma säkert 20 ggr på rad idag. Oj vad hon skrattade åt mig, så mycket att hon höll på att ramla bakåt, men jag lyckades fånga henne. Tur det. 
 
 
 
ÅH NEW GIRL, TAGGA <3 <3 <3 <3 
adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0