YOLO

Alltså åh. Vissa söndagar hatar jag. Men denna trots lite dagen-efterångest så mår jag så jävla bra. Har världens finaste vänner och världens finaste pappa. Och sen så har jag trots allt, väldigt fina värdföräldrar och Emma blev så himla glad då hon fick se mig. Började skratta och ville direkt upp i min famn och sen vilade hon sig mot mitt bröst. Det är den bästa som finns. Då ett barn lägger sitt huvud mot ens bröst och bara vilar. Älskade Älskade unge. Hur ska jag kunna lämna henne..Nu börjar jag gråta också. Gud, jag måste sova. Luktar illa gör jag också. Glömde deon i helgen så jag har tagit pappas. så jag luktar lite av en man blandat med kvinnoparfym just nu. Väldigt skumt.
 
 
Måste nog hoppa i duschen eller nått typ ja. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0