Wappalodido

Tja! Här ligger jag i hotellsängen 100franc rikare. Hur kan det komma sig undrar då kanske ni? Jo såhär var det; pappa, Aline och jag satt och snackade lite över en kaffe då pappa börjar fråga sig vad tiramisu är. Han kommer fram till att tiramisu är frukt med vitchoklad i ugnen. Då säger jag näe. Och det slutar med att vi slår vad 100fr( väldigt smart av mig som är superfattig, med eftersom att jag vet att jag har rätt så vågar jag satsa detta). Då vi kommer hem till hotellet så googlar vi detta och hoppsan, jag hade visst rätt. Så nu sitter jag här och är så jävla nöjd! Har dock inte fått pengarna än, men ja. Dom kommer nog i sinom tid. Hehä.
Dagens lärdom: slå aldrig vad med mig, då jag väl slår vad så är jag så jävla säker på att jag har rätt. Thihi

Nu ska vi se AIK-Timrå och jag ska gotta mig lite i min vinst. Hähä.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0