Tycker att den här låten var fin

 
Satt och lyssnade på Inas nya lista som hon själv tycker är så jävla bra. Det tycker jag också. Snodde en hel del låtar. Det brukar vara tvärtom. heh. Idag är jag lite halvbakis. For in till Bern igår och mötte upp Aline och en tjej som heter Aniina, vi drack vin och snacakde skit. Jag köpte en tallrik med nachos con queso.Jag glömde betala för det och gjorde en omedveten springnota. FÖRSTA  och enda gången, känner mig som en  dålig männsika idag. Igår var det liksom lite äsch whatever pga av vinet, men idag så har jag dåligt samvete. Men det som inte dödar härdar.Brukar dom ju säga. 
 
Idag jobbar jag  och Emma har stökat ner hela lägenheten. LÄngtar tills att städa, inte. Ikväll ska jag försöka mig på att göra hemmagjord pizza. Kan gå åt helvetet, vilket det kommer att göra. 
Senaste newgirl var ju sjukt bra också. Herregud om jag kudne skulle jag gifta mig med Nick och Jess på samma gång, SChmidt också. 
 
Nu ska jag gå och handla jäst så jag kan baka en pizzadeg
 
 
Välkommen (Internskämt mellan mig och BLS-tågen här i Schweiz. Inte för att tåg kan skämta och inte heller förstå skämt men jaändå.)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madicken

Nick är så jävla sexig, seriöst!!

2012-10-03 @ 17:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0