shots för 21kr st=typ gratis

Ohhh where to start. Sitter här i mitt rum och skämms lite. Mina värdföräldrar har varit inne på mitt rum och lämnat lite grejer. Mitt rum är jättejättejättestökigt. Kläder över allt och garderoben står öppen med ovikta kläder i(jag hatar att vika kläder ok). I alla fall så var kvällen supertrevlig. Vi gick först till ett stället vi var på härom dagen och drack lite vin och öl och snackade skit. Vi var fyra tjejer och två killar(den ena är paxad av Aline och den andra var konstig och kunde nicht english sprechen. Dessutom översatte han på google translate hur man säger "Jag vill baka en kaka" från tyska till svenska. Konstig. Sen kom det en tredje och vi gick till en bar där shotsen kostade 3franc/st och den ena killen sa"vi tar tre per person" man ba okej, jobbar bara 12 timmar imorgon men ok, let's do shots. Sen blev klockan mycket och jag promenerade till tågstationen för att ta sista tåget hem. Är fortfarande väääldigt uncomfortable when it comes to kindpussar. Mycket konstigt med dom där. Ringde även Ina påväg hem och fick sätta henne på plats. Herregud, där har vi en riktigt overthinker. Hade lust att ge henne en rak höger. Men det gick ju inte. Hoppas att jag lyckades banka lite vett i skallen på henne i alla fall.
Nu sitter jag här, lättad över att busschauffören inte våldtog mig. Han gav mig konstiga blickar hela bussresan. Är även lite på lyset. För ovanlighetens skull. häh. Vet inte riktigt om jag ska våga lägga mig och sova. Kan hända att jag är bakis imorgon. Kanske ska ta två alvedon bara för att minska en eventuell huvudvärk. Kanske. Vin ger en hemsk huvudvärk har jag märkt och det enda jag dricker är vin. Jobbigt. Öl är megaäckligt och drinkar är för dyrt och shots, ja shots är ju shots. Kan ju liksom inte sitta och smutta på en shot med tequila. Skulle vara lite konstigt.
 
hähä
 
här är två bilder från ikväll och lite bilder från nyss. Looking fierce HAH. not.
Aline och grabbar
 
Jaqline jag och Anniina(inte riktigt säker på stavningen)
 
Vet inte vad som händer här, rynkig panna och pussmin
 
Strippar för er läsare
 
keep on strippin'
 
Tecken på att jag är full - tappar tuggummit(det ligger i min klyfta då denna bild tas) är dessutom sjukt skelögd
 
YAY
 
come to mama
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

HANNA!! men jag kan inte låta bli att skratta. hahahahahaah!!!!!

2012-10-06 @ 08:00:08
Postat av: sus

haha älskade du<3

2012-10-06 @ 16:26:22
URL: http://hejsusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0