Saker jag ogillar/hatar(fast hata är ett starkt ord)

1. Spindlar, stora som små. Skriker som ett litet barn varje gång jag ser en. VIlket blir ca 7-10 ggr per dag
 
2. När saker blir invecklade
 
3. Tjaffs om onödiga saker. Typ hur man städar och hur man tvättar
 
4. Människor som inte svarar då man skriver till dom(typ sms, facebook osvosvosv).
 
5. Kakor är inte min starkaste sida. Är mer en popcorntjej.
 
7. HATAR, absolut HATAR tighta tröjor. Tamefan det värsta jag vet. Har hatat den ända sen jag simmade i pappas pung.
 
8. Folk som kör långsamt. Är det 90 kör man 90 inte 70. Herregud.
 
9. Stökiga kök och toaletter(Får myror i kroppen)
 
10. Och sist men inte minst. Jag hatar då folk är i mitt rum då jag inte är där. Brukar säga till Ina(min bästaste vän) då hon sitter på mitt rum och jag går ut att hon får absolut inte röra någonting. Kontrollbehovet jag har alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0