NÄMEN TJA

Har varit en aningens frånvarande här i helgen. Joosiii, jag har haft annat skoj och annat inte så skoj för mig. I fredags så drog jag till Aline för lite tjejkväll. Herregud vad det fnittrades. Vi hängde lite på chatroulette och fick se alldeles för mycket av det manliga könet, liksom WTF?! här vill man ba snacka med någon trevlig pric och sen får man en snopp uppkörd i ansiktet, jääääävligt trevligt. Nej. Vi somnade alldeles för sent och vaknade alldeles för tidigt. Jag skulle ta tåget till Kerzers och möta upp Ana och Thomas och Tjompan för att sen åka vidare mot Lausanne. Igår kväll jobbade jag från 17.00-01.00, emma somnade 20.00 som en söt liten princessa men sen vaknade hon efter en timma och var jättepigg. Hon somnade sen inte förns 00.00, var lagomt happy hippo. Trött som ett djur satt jag uppe tills föräldrarna vaknade och fick megaberömm. Dom hade druckit lite vin så jag tar inte detta beröm så seriöst. 
 
Idag vaknade jag och kände mig som en seg råtta. Gick ut och gick men höll på att svimma. MÅdde inte helt 100% . Orkade inte stanna kvar i Lausanne så jag la mina sista pengar på tågbiljett till Bern för att möta upp Jaqline och Aline. Vi åt på donken och sen hängde vi bara mest. yayyyy. Nu är jag hemma och har emn sprängande huvudvärk. Ska se lite serier, sen sova, som en jävla stock och vakna upp pigg inför en ny jobbvecka! wohoooo
 
Tre dagar kvar tills pappsi kommer <3 Längtar så hiiiiiiiiiimmelens mycket assiiiioooppppapngjkansögjsndög
 
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0