Nä men OK

Det här dagen har varit mycket konstig. Vaknade av att min telefon ringde 08.50. Det var min gamla brukare som ringde fel. Blev så himla förvirrad och trodde jag hade försovit mig till det jobbet. Trodde även att jag bodde kvar i Skellefteå. Tillslut insåg jag vad som hände och kom fram till att denne person måste ha ringt fel. Då vi la på så fick jag ett migränanfall, så jag drog för alla gardiner och persienner till mitt rum så det blev kolsvart och satte på "efter tio med malou von sivers". Visste att Katrin och Bingo skulle vara med och snacka om deras förhållande och som det trogne Zytomierska-fanet jag är, så kunde jag ju bara inte missa det. Sen såg jag ett gammalt avsnitt där Puma Swede var med. Enda anledningen till varför jag vet vem denna puma är, är för att jag umgås med en hel del grabbar(ville bara ha det förklarat). haha vilken brud hon är alltså. Dock så störde jag mig på sättet hon pratade. Låter skitkonstigt. I alla fall. Jag råkade sedan somna om och vaknade 16.15(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!). Har fortfarande migrän och misstänker att jag har lite feber. Men jag har lyckats ta mig ner till tvättstugan i alla fall för att tvätta åt familjen. Skulle egentligen städa hela lägenheten idag, men hela dagen gick ju åt att sova så det får blir imorgon. 
 
Imorgon har dagen äntligen kommit, dagen som jag väntat på sedan jag simmade i pappas pung. Det kommer kännas himla konstigt att fylla år utan att ha mamma och pappa som grattar en på morgon. Fastän dom är separerade så brukar oftast hela dysfunktionella familjen vara samlad på morgonen då jag och Lisa fyller år. Buhu, jag saknar min familj ganska mycket. Men nu är det bara exakt två veckor kvar till pappan min kommer hit!!! det ska blir så hiiiimla mysigt!!!!!
 
 
Morfar rengör grillgallret och Krille retar mig(inte så ovanligt) och jag sitter på flotten och försöker att inte ramla i. Då jag var liten och blev arg på mamma och pappa så åkte jag ut på flotten och det hände någon gång då och då att jag ramlade i vattnet då jag for i iväg i ilska ut på sjön. Så himla kul nu i efterhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0