ljuva måndag

Eftersom pappa har varit här i helgen så mår jag bajsapa idag. Eller inte pga av att han var här, det var ju självklart jättemysigt. Men nu saknar jag bara Sverige ännu mer liksom.

Har ingen lust till något idag, skulle helst bara vilja ligga ner i sängen under mitt täcke och läsa en bok eller typ sova. Eller helst av allt ha någon av det manliga könet som håller om mig så jag kan gråta lite. Åh jag är så less på singellivet också. Jag är verkligen inte singeltypen har jag kommit fram till. Det är fan inte kul att gå ut och ragga och sen stå och hångla i något hörn ute på gatan med någon okänd man(händer ju inte för ofta, typ aldrig, för att poängtera). Jag vill ha mysiga hemmakvällar och långa promenader. Tänkte just skriva, nä nu låter jag töntig. Men vafan, nä jag är inte töntig. 'Är mysiga hemmakvällar och långa promenader för mycket begärt??' som en kär vän sa till mig igår. Fast i ett annat lite mer grovt ordval hähä.


Hejsvejs // Den kärlekshungriga barnflickan haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0