hjälp mig

Kan någon dra mig upp ur sängen? Jag måste städa. Och stryka. Och göra mig klar. Ska ta tåget 16.19 mot Bern och sen mot Zürich. Igår somnade jag någonstans mellan 19.30-20.00. Det resulterade i att jag vaknade 06.00 och tog en powernap mellan 10.00-11.00. KAN NÅGON KOMMA OCH DRA MIG UPP UR SÄÄÄÄÄÄÄNGEEEEEEEEEEEEEEEN. Snällllaaa??????? Kan nån snäll själ laga lunch åt mig också? ÄR så jävla hungrig.
 
 
En till fråga har jag också. Alltså jag började fundera imorse om jag ska börja se Dexter igen. Jag såg dom två första säsongerna, typ. Men sen blev jag så jävla mörkrädd att jag slutade se. Jag vill liksom börja se det igen, för det är ju faktiskt bra. Men då har jag en fråga, hur gör man för att bli av med sin mörkräddhet? Egentligen så är jag inte så rädd för mördare och sånt. Det är mer typ att någon ande ska komma och döda mig i sömnen. Ni fattar inte  hur många gånger jag har drömt att det var varit något spöke i mitt rum och sen vaknade och inte vågat röra mig utanför mitt täcke. Sist jag drömde om något sånt så vågade jag varken titta eller tända lampan. Låg och skakade som ett litet asplöv under täcket och försökte somna om. Hur blir jag av med detta???
 
Jag insåg just att jag aldrig kommer kunna bo själv. Är livrädd varje gång jag måste vara själv i lägenheten på natten. Usch.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0