Hej

Igår rann min bägare över i hemlighet för mig, men jag fortsätter att le och vara obekymrad. Fick räkna till tio och bita i kudden för att inte skrika och börja smälla i dörrar. Idag har jag börjat packa lite smått(har fyllt en resväska) och städat en massa. Tvättar gör jag också. Som terapi, balsam för själen. Är inte alls lika arg längre. Går bara och småflännar stup i kvarten. Jag vet inte riktigt hur jag ska överleva de 8 sista veckorna i detta landet, men jag har ju överlevt 8 månader så dom två sista ska jag nog klara av. Jag skulle behöva en kram eller två just nu.


Ikväll ska jag vara med Aline för ovanlighetens skull. En PW ska vi försöka klara av. Huvva.

Nu ska jag gå och hänga tvätt, sen slänga stumpan i vagnen och försöka få henne att sova en stund.


Kommentarer
Postat av: Hanna Stenlund

KOOOOM HEM NUuuuu NU NU NU NU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-10-15 @ 12:51:07
URL: http://hannastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0