God eftermiddag ärade läsare

HEJ! 
 
Emma sover och jag tog tillfället i akt att stryka lite. 45 freakin' minuter tog det. Jävla jobbigt. Men nu är det gjort. Igårkväll så hängde jag med Aline och en tjej från Canada som heter Stephanie. Mycket trevligt var det. Vi drog en liten barrunda och hamnade på Turnhalle som hade öppnat inomhus. Sjuuuuukt najs ska ni veta och sjuuuuukt mycket gobitar. Stod mest och fnittrade storögt under tiden vi var där. 
 
 
I alla fall. Jag kollar på min hembiljett varenda dag och får fjärilar i magen. Det blir att flytta hem till mammas lägenhet, jobba asjävel och sen försöka ta sig till någon annan stad. Kanske stockholm, kanske umeå eller varför inte göteborg? Fast göteborg verkar vara så jävla kulturellt, vet inte om jag kan hantera så mycket kulturpå en och samma gång. Jag har ju ändå liksom alltid haft en dröm att bo i antingen stockholm eller umeå. Enligt min käre umebo-vän Aline så ska jag helst undvika den hålan. Men jag vill ju som plugga där. Och i Stockholm vill jag jobba och leva som petra tungården, minus allt mode dårå. Eller ja, lite mode skadar ju inte. Men typ jobba på någon najsig affär eller nått och skaffa mig någon skön karl som kan försörja mig. För i Skellefteå lär jag inte hitta the love of my life.
Då kanske ni undrar varför jag inte skaffar en karl här som kan försörja mig. Alltså. Schweiziska killar......where to begin....................Det är nog lika bra att jag håller tyst. Eller ja, det kanske inte är dom det är fel på. Förmodligen är det jag. *känslomässigt otillgänglig*. Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen, jag har intimitetsproblem(nu snackar vi inte den slags intima saken som sker bakom stängda dörrar haha men guuuuuud, varför skriver jag ens sånt där?!), men jag har lite svårt att öppna mig för folk. Och då tänker ni HAHA, idioten bloggar ju om i princip allt. Men då säger jag HAHA, det gör jag inte alls. Ni ska ba veta hur mycket smask ni inte får veta i denna blogg ojoj, om ni bara visste alltså!! Ni skulle bli chockade och aldrig mer titta på mig på samma sätt som ni gjort tidigare. Eftersom att jag börjar ha ett 40-tal läsre(asmycket läsare för min del är van vid typ 15) så väljer jag att hålla en hel del inom mig själv. Det där med Skellefteå och skvaller, vi skelleftebor går igång på skvaller. Och förneka det inte käre medmänniskor och skelleftebor. Självinsikt är väldigt viktigt i livet, det är lika bra att börja vid att erkänna att man kåtar igång på skvaller.
 
 
Nu ska jag vika lite tvätt eller nått innan lillfröken vaknar. Ikväll åker jag till Wabern för lite mys och film. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0