Fuck you monday, fuck you

Alltså måndagar är för mig alltid jävliga. Känner mig oftast nere och vill helst bara ligga i sängen och ha ångest. Denna måndag har varit hemsk. Har gråtit ungefär halva dagen pga av ilska och då jag gråter av ilska är jag arg. Har slutat gråta(slutade ungefär då Aline sa " En orgasm om dagen är bra för magen", kom på bättre tankar då eller alltså ja...ni fattar) nu i alla fall men är fortfarande pissed off. GUD alltså. Jag har inte varit såhär arg på jag vet inte hur länge, jag är aldrig långsint. Men nu jävlar. Nu ska det få smakas på Hannas ilska i några dagar. Tur att jag har en unge som gör mig glad i alla fall. 
 
Ikväll hängde jag och Aline på starbucks. Jag försökte mig på att flirta med han som stod i kassan(HUR GÖR MAN DÅ MAN FLIRTAR!?? kan någon berätta det för mig, för mig slutar det upp med att jag gör konstiga ljud och ler som ett mongo) gick väl sådär kan man väl säga. Men det är bra att jag är ärlig med mig själv. Jag har aldrig kunnat flirta och kommer aldrig kunna det heller. Eller jo, på fyllan flirtar jag med allt som rör på sig ryktas det om.
 
Nu ska jag sova av mig ilskan och hoppas på att jag vaknar på ett bättre humör än vad jag gjorde imorse. 
 
Godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0