fjup

Igår somnade jag klockan ca 22.00. Det var sjukt skönt. Vaknade 06.40 och har varit vaken sen dess. Lillstumpan sover fortfarande och jag har inga planer på att väcka henne. 
 
Söndagsnatt drömde jag så mycket mardrömmar att jag trodde jag skulle dö då jag vaknade av att jag skrek. Hade en hemsk känsla i kroppen hela gårdagen + en massa migrän som kom och gick under dagen. Lagade en god pumpasoppa till middag och mina kanelbullar är väldigt uppskattade i familjen. Min värdmamma skändade dock bullen genom att hälla grädde på den. Jag skrek NEJ och vi hade en hetsk disskusion om varför man INTE häller grädde över en perfekt varm kanelbulle. Herregud. 
 
Nä hörrni. Jag har inte så mycket kuligt att berätta. Taggar mest en sjukhelvetes fylla i helgen. Ska dock försöka undvika tequila i stora mängder. Det var längesedan jag hade en Thun-fylla. Det är på tiden att jag gör det igen. Nästa gång får vänta tills jag kommer hem till jul. ÅH gud vad jag längtar. Miiiheehiii. Längtar dock inte till att flytta hem till mamma och Lisa. Ska bli spännande. 
 
 
 
Nu ska jag duscha och göra mig klar inför dagen innan lillis vaknar.  TJING

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och du är inte välkommen hem heller

2012-10-09 @ 15:54:49
Postat av: mamma

Du är VÄLKOMMEN Hanna!! Vi längtar efter vår tornado:)!!

2012-10-10 @ 08:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0