Det eviga smsandet

Jag och en kär vän hade en kul stund idag över skype(hahahaha, gud så jag tänker snusk ibland heh). Hon träffade en kille på krogen för någon helg sedan och tyckte han var jättesöt. Dom bytte nummer(tåls att säga att dom inte gick hem tillsammans. Duktig tjej) och har nu smsat i några dagar. Helgen som var ville han att dom skulle träffas men min käre vän som är på jakt efter kärleken tackade snällt nej eftersom hon inte ville sexa och hon ville inte heller sova hos någon och inte sexa med söt kille. Jaja, tänkte jag. Dessutom började hon tycka att han var lite konstig. Men för att komma till kritan med detta, hon blev tillslut less på honom så hon slutade svara. Men denna kille fortsatte ändå att smsa och ville inte ge sig.
Min käre vän gjorde ännu ett försök till att säga upp kontakten med denna söte k-ille. Han gav sig inte(Jag personligen skulle bli väldigt smickrad om en kille ens ville smsa med mig, hej singel-hanna/celibat-hanna/tappatgamet-hanna). Dom fortsatte smsa och tillslut frågade han frågan som fick mig att tappa hoppet om tron på män. Han frågade om dom skulle utmana varandra i "frågeleken", denna lek gick alltså ut på att man skulle ställa en fråga - den andra svarar, men måste svara med än fem meningar och får inte fråga samma fråga tillbaka. Och detta var inte det värsta. Det värsta var frågan han ställde. Den löd såhär Citat "Nämn fem saker du hade gjort om du var kille för en dag". Ja vad fan skriver man? Prova raka mitt skägg? NÄE. Så min käre vän skrev då det hon ville göra om hon var kille för en dag typ masturbera(R-ordet är så jävla äckligt) och typ sexa med en tjej och typ sån där, ja ni fattar.
 
Jaja jag ville bara berätta detta. Eftersom 1. Det var sjukt kul och för 2. ÄR DET DETTA VI HAR KOMMIT TILL? Snusksms och killar som inte vågar komma till skott(inte bokstavligen men ja ni fattar).
Ska det vara så svårt att träffa en kille som säger rakt ut. Hej, jag tycker du är söt/snygg/sexig/jag vill ligga eller whatever he feels, ska vi träffas någon dag? Nejnejnej, 1. Man ska tydligen vara full för att våga häva ur säga något sådant eller 2. Så ska det göras över sms över en jävla frågelek. Fy och fan. En annan fråga den söta killen ställde var "Vilka egenskaper ser du helst hos en kille?". Liksom hallå vad fan.
 
Don't get me wrong alltså. Jag älskar att smsa, särskilt med söta killar(:P). Men herregud vill ni ragga så gör det då ni är nyktra eller ja, någorlunda i alla fall. Och gör det på ett normalt jävla sätt. Herrejisses jag tror inte att ni män förstår hur avtändande det är då ni inte går rakt på sak. Okej, jag kanske inte skulle bli så tänd på en kille som kommer fram och säger "hej ska vi sexa?". Men liksom varför inte säga rakt ut "vad fin du är" eller vad "snygg du är i håret" eller "ska vi ses någon dag?" eller vad fan man du vill säga. SÄG DE BA. Håll inte på med en massa tjoller, det är bara jobbigt. Nu tänker säkert ni killar som läser detta " Hanna, du ska bara veta hur avtändande det är med bitterfittor" Jaaaa jag vet, men klockan är snart 00.00 och jag har en dålig vecka(inte pms) och jag börjar få panik över att jag kommer sitta utan barn om 50 år och istället med 35 katter och vara sinnessjuk. Bara för att poängtera. Vi tjejer är ju inte så jävla mycket bättre än ni killar. Minst lika dåliga, om inte sämre. Jag till expemel är rädd för att få nobben, därför så kommer jag aldrig till skott(jag har så jävla bra självinsikt) om inte killen kommer till skott så att säga. Herregud I need to man up och börja säga vad jag känner till söta killar.
 
Okej nu ska jag sluta innan jag går på någon personligen. Och ja, ni som känner mig ta detta med en stor nypa salt och ni som inte känner mig ta detta med en ännu större nypa salt. 
 
 
Jag älskar mitt snus och kommer leva med snuset resten av mitt liv(förutom då jag är gravid, om jag lyckas hitta mig någon som vill göra mig på smällen).
 
hahaha gud. Nu ska jag ge mig och spara lite av krutet till ett annat blogginlägg om något annat roligt ämne.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: juliaapan

hahahaha åh vad bra du är hanna!!! längtar tills du kommer hit!!!!!<3

2012-10-02 @ 11:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0