blöööööööööööööööööööööööööööå

Eftersom Thomas klagade(eller klaga var kanske lite att överdriva, han bad mig lite snällt att dammsuga lite mer noga i hörnen, vilket jag gör men flugor har en tendens att dö i alla hörn varenda dag) på min städning så har jag skurat varenda jävla millimeter av golvet idag. Pjuh, är svettig. Jag vaknade klockan 08.06 och var superpigg, Emma hon sov och vaknade vid halv9 och såg ut som en trollunge då jag kom in i hennes rum. Hos stod upp i spjälsängen med trötta ögon och håret åt alla håll. Gulliga unge. Nu sover hon förmiddag och jag har passat på att städa, tänkte slänga mig i duschen för snart kommer Aline och Leon för lite lek i lekparken! weho! Taggad chey_92.

Föressten. Breaking news är ju världens bästa program! Efter New Girl såklart. Avsnittet då Filip och Leila inte riktigt klickar ha ha ha ha ha

Tchüss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0