Bern och ein bisschen shopping

Åkte in till Bern med Emma idag för att hjälpa Aline med lite pengaproblem. Hennes plånbok är ju som sagt stulen(SCHWEIZARE :@@@@@@@@@@@@@@@@@@) så då är det självklara att dom rika(hahahahahahahahahahahahaha) ger till dom fattiga. Sen gick jag på en shoppingtur eftersom jag är så rik(hahahahahahahaha) köpte ett par skor för 500(SÅ JÄVLA ÄCKLIGT SNYGGA ATT JAG DÖR DÅ JAG SER DOM). Lite cowboy-boots över det hela, men låt inte C:et i Cowboy skrämma er. Äckligt sjukt jävla dösnyga. Ja jag skrev dösnyga, dom är dösnyga. Sen köpte jag whitetrash-trosor som min mamma kallar det. Och nej, inte string(string är whitetrash enligt mig). Vanliga, hederliga, och fram för allt billiga trosor införskaffade jag(anteckna snälla). Köpte sockar också. Hinner inte tvätta i veckan. Alltså det är typ 5de gången detta händer. Måste börja planera min tvätting lite bättre och kanske inte spara allt tills tvättkorgen är smockfull. Har dock slutat slänga tröjor i tvätten om dom fortfarande är rena efter jag använt dom en gång(vuxenpoäng, visst mamma?).
 
Aline hängde med hem till Aarberg ikväll och jag lagade middag. Sen bjöd jag på kanelbullar, delibollar och dammsugare. En jävla tur att det är slut på sommaren så man slipper gå runt och visa sin kak-kropp hela dagarna. Aline, den stjärnan, hjälpte mig att rensa ur kläder ur garderoben(golvet). Har haft en bombnedslag till rum den senaste veckan. Imorgon är det dammsugning och dammtorkning och svabbning som står på schemat. SÅ JÄVLA KUL. Vi såg pineapple express också, så sjukt kul film alltså hahaha
 
 
 
miene/mein(vet inte riktigt om schuhe är ett feminimt eller maskulint ord) neue schuhe(mina nya skor/min nya sko, min tyska är som sagt inte riktigt 100%)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0