alltså saknad

jag saknar typ alla i Sverige just nu. Jag saknar människor som jag aldrig träffat. Alltså så mycket hemlängtan har jag. Saknar mig cpsyster mest av alla. haha, hon är så kul. Kom just att tänka på i somras då vi var i umeå på bröllop och hon och Per satte ihop en grill. Dom skruvade och meckade ett ganska långt tag och fick ihop den där monstergrillen till slut. Allt var frid och fröjd och dom var skitstolta, tills vi(ägaren av grillen) skulle koppla in gasolen. Han insåg att det inte fanns något sånt där munstycke som gör att man kan koppla in gasolen och han blev asförbannad(vi var aphungriga och aptrötta) och svor och fräste. Min syster var under denna tid inne på toan och gjorde sina behov, efter en stund så kommer hon ut och säger i en väldigt lugn och sansad ton "alltså, jag satt inne på toaletten och filosoferade och började tänka på att den var ju en sak som vi inte riktigt visste vart den hörde till då vi skruvade ihop grillen så vi la den där". Det visade sig vara det där munstycket. Ägren av grillen hade varit nära på att explodera och jag måste erkänna att jag blev lite rädd men i alla fall, vi fick våra hamburgare som jag, the master of grillning grillade(dom blev brända). I alla fall, nu då jag skriver detta så inser jag att det inte alls var så himla kul, man skulle ha vart där för att förstå det kuliga liksom. Men det var liksom ett sånt där moment som bara min älskade syster kan ha"alltså jag satt på toan och filosoferade och började tänka...". Hon är så rolig min lillasyster. Ni ska bara veta. Sjuk i huvudet är hon och jävligt brådmogen, men hon är rolig. Ibland roligare än vad jag är. Fast bara ibland
 
Jag skrev såhär till henne idag på facebook:
SKYPE?
säg för fan inte nej
LIIIIIIIIIIISAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Hon svarade såhär:
MEN NEJ
SLUTA SKRIVA NÄR KLOCKAN JUST PASSERAT ÖVER 12
HELVETTE DU GÖR DET VARJE GÅNG
KAN VI INTE SKYPEA EN NORMAL JÄVLA TID OCH INTE PRECIS NÄR JAG KLÄTT AV MIG NAKEN OCH SKA SOVA OCH LYSSNA PÅ LUGN MUSIK
så förlåt
fick mens idag
förlåt heart
älskar dig ju
 
Det är en tempramentsfull unge som fyller 18 om 4,5 månad. Herregud, vart tog tiden vägen.
 
 
 
åh vad jag ska retas med dig då jag kommer hem. ihihihihihihihihihihihihihihi <3 <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0