9 dagar kvar tills papi entrar Schweiz

Alltså jag vet inte riktigt vad som har hänt dom två senaste veckorna. Förut har jag jobbat ca 9-10h/dag och nu plötsligt 12h. Konstigt. Föräldrarna åker vid sju och kommer hem vid sju. Visst, Emma sover ca 4h om dagen. Men ändå. Dom där två extratimmarna tar på alltså. Är så död just nu. Gjorde dessutom middag och den smakade skit. Hähä. Så går det då man har en aupair som jobbar 12h om dagen. Maten blir inte god då man är trött.

Nu ska jag se Gardells "Torka aldrig tårar utan handskar". Min bästa kusin gav mig en hemsida där man kunde ladda ner eftersom att SVT inte ger ut serien i andra länder än Sverige. Min hemlängtan är värre än någonsin. Liksom nästan inte hanterbar. Snart kommer pappa i alla fall och då ska vi bo på hotell inne i Bern!! Wiihooooo. Har varit på tripadvisor(min bästa vän) och kikat på saker vi ska göra. Tror det blir en tur till kanton Fribourg och Broc för att gå på Masion Callier. mmm Choklad. Sen ska vi äta ostfondue någonstans inne i Bern på en mysig resturang som jag kikat på tidigare. Yay!


Nuså, nu blir det lite Gardell-serie. Hans serier är ju inte så himla uppmuntrande. Men ja.

OBS. Är inte lika arg längre, eller jo, lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0