12 timmars sömn och livet känns mycket bättre

Sedan jag flyttade hit ner så har jag verkligen märkt vilken dålig människa jag blir om jag inte får sova och äta ordentligt. Inte undra på att jag var superdeppad då jag bodde hemma. Sov och åt ungefär lika dåligt som en männska som går på amfetamin. Den här veckan har jag legat minus på både mat och sovkontot. Idag har jag fått sova ordentligt och jag har ätit både frukost och lunch. Och vips känner jag mig som en normal människa igen. Det är ganska kul då jag umgås med Aline och inte har ätit ordentligt. Jag blir jättetystlåten och kan slänga ur mig saker som "är du aldrig tyst?" jag blir alltså väldigt lättirriterad. Då brukar hon säga "Hanna, vill du ha något att äta"  Och då jag får något i magen så brukar jag återgå till mitt normala esse, alltså jättepratig och skämtsam(är ju den roligaste människan ever enligt mig själv). 
 
 
Ikväll ska jag tydligen på någon oktoberfest ala schweiz. Ska träffa Alines alla (snygga obsobsobs) killkompisar som hon inte kan sluta prata om. Jag ska försöka kamma hem(förstå ironon FÖRSTÅ ironin) en av de snyggaste/vackraste killar jag någonsin sett, om han är där så att säga. Kommer max våga slänga ur mig ett "Hi! Im Hanna, nice to meet you". Eller om jag har druckit vin "Hi! Im Hanna, nice to meet you. How are you?". Aline har utsett sig till ledare av "the get hanna to stay in switzerland mission" och det går ut på att försöka hitta mig en pojkvän så jag inte ska vilja åka hem till jul. ha ha säger jag never gonna happen. Tysktalande schweizare klär sig så jävla fult att det är pinsamt. Riktigt jävla pinsamt. Och jag tänker inte gå in i ett förhållande med en kille som har 2 storlekar förstora byxor och fula skor. DET GÅR BARA INTE. Schweiz må vara bra på mycket, men inte då det kommer till mode. Tjejerna verkar inte heller ha fattat det där med mode. Fast det är klart. Då det bara finns h&m med någorlunda decent kläder så förstår jag varför dom ser ut som dom gör. Allt annat är ju snuskdyrt. 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas på att komma ut ur den som en goluktande, assnygg, acnefri tjej. Goluktande och assnygg är möjligt men inte det sistnämnda. Ärrrr så less. Det blir hudkliniken då jag kommer hem till Sverige tamefan. Bortbort det ska bort. Säger bara tacka gudarna för heltäckande foundation.
 
 
Nu ska jag sluta snacka skit und skypa mit miene leibe mami.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0