Thhiiihiii

nä men hej. Det var längesen. Två dagar. jisses, glömde bort att jag hade en blogg ett tag. Pirret i magen gör mig glömsk och sömnlös. Detta är inte okej. 
 
 
Dom två senaste dagarna har jag spenderat i Bern och i min säng. Det är i Bern allting händer förstår ni. I min säng händer det inte särskilt mycket. Förutom en hel del sömn. Har lyckats ställa om dygnet i helgen och nu ligger jag och min alldeles för tänkande hjärna sömnlösa. I fredags spenderade jag kvällen med ett helt gäng tjejer på Pangäa, ett ställe som serverar äckligt kaffe med en härlig atmosfär(och en snygg barista). Det blev en hel del kackel och skratt, som det alltid blir med dom där tjejerna. I går så åkte jag in till Bern igen för att råka köpa fondue vin till rusryck. haha, det smakade skit. Jag var bara glad över att det var så himla billigt.Tur i oturen så hade jag med mig min söta jägermeisterflaska så jag kunde ju njuta litegrann 
i alla fall. Kvällen visade sig bli väldigt kul. Vissa blev alldeles för packade(inte jag för en gångs skull) och andra bara pussades och kramades. Kvällens roligaste var nog när Aline sa att jag älskar dig till den snygga baristan som vi träffade på en bar och kvällens tråkigaste var nog när stephanie for hem och då jag gick miste om ett ragg eftersom jag "har kille", haaaaaaaaaaaaha. Det var ju kul. Nä men skämt åt sido. Det är ju kul att folk är ärliga och så, men ja. Lite snopen blev man ju allt. Provade även snuff. Det var sjukt äckligt och jag höll på att börja gråta eftersom det sved i lill(haha)näsan min. Trippade hem med morgontåget och hade nog förmodligen Schweiz största leende på läpparna då jag gick den lilla kilometern från tågstationen till Bielstrasse 50.
 
 
Nu ligger jag här i sängen och har försökt sova i tre timmar. Jag har gett upp. Min kropp har inte fattar det där med att sömn är ganska så livsviktigt.
 

 
 
ja, det var nog allt. Detaljer är ändå oviktigt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0