städning och lite sånt

Idag har jag städat skiten ur denna lägenhet. Om ni ville veta. Den var inte ens smutsig, men jag städade ändå eftersom att ja, "Det är så smutsigt hela tiden". HAHA. Gud. Detta land gör mig sjuk i huvudet. 
 
Nu ligger jag i min säng med 13miljarder kuddar(okej, fem) för att min mensrygg dödar mig. Vill till Lausanne ikväll på aupair träff, men att sitta sammanlagt 3 timmar på ett tåg med denna rygg tackar jag snällt nej till. Proppat alvedon och ligger här istället och ojjar mig, är vad jag gör.
 
 
Nä gud. Jag längtar hem så mycket att jag blir alldeles matt. Blir liksom som en treåring då jag tänker på att jag snart ska börja packa mina saker och börja bege mig hem till Sverige. OH MY GOSH. Jag ska alltså packa ihop det lilla liv och lyckats göra mig här och sen sätta mig på ett flyg och fara hem. Hur ska jag klara det? Jag måste även döda 7 timmar på arlanda innan jag kan stiga på planet till Skellefteå. Om jag har tur kanske jag kan få hoppa på ett tidigare plan. åhhh guuuud vad ska jag göra då jag kommer hem??? Ångest. Ångest. Ångest.
 
 
 
En charmig favoritbild i repris. Den speglar mig och mitt inre så himla bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0