städa,stryka,städa,stryka

känner mig sjukt produktiv idag. Har just städat och strykit klart och nu sitter jag i sängen med en kopp té! Emma ligger och sover i vagnen och min värdmamma sitter i köket och har panik över lägenheter i Thun. Dom flyttar om två månader och dom har fortfarande ingen lägenhet. Tycker faktiskt synd om dom. 
 
 
I alla fall. Ikväll blir det indiskt till middag och sedan förmodligen lite alkohol som vanligt och igår då jag låg och skulle sova fick jag något som jag skulle kalla nästan en panikattack, fick hjärtklappning och började svettas och sånt där obehagligt. Varför jag fick detta var för att jag insåg att jag verkligen inte vill hem till Skellefteå. Huvva. Jag vill stanna kvar här och jobba. Började tänka att jag aldrig mer kommer att måsta stressa till tåget som går 19.19 och att jag aldrig mer kommer att möta upp Aline på treffpunkt på stationen. Vi kommer aldrig mer gå på starbucks och bara sitta och tjattra om allt och inget. Åh. Gud. Meeeen det känns som att det är dags att bli vuxen. Jag måste ta tag i plugget och jobb och sånt. Ta lite ansvar. För ansvar är något jag verkligen inte tagit här nere. Eller jo, eller nä. Det känns inte så i alla fall. 
 
 
Nu ska jag fortsätta på mitt Té och se på workaholics. Sjukaste serien ever. haha. 
 
 
Hittade lite gamla bilder. På denna bild så lär jag mig att ta blodprover! Tjuuhuuu. Saknar gymnasiet lite. Eller i alla fall ansvarslösa skolan. PLupp. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Haha

Trodde det stod att Emma låg och sov i ugnen.

2012-11-30 @ 14:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0