SAMSTAG/SATURDAY/LÖRDAG

Okej. Sååååå igår så skulle vi ta det lugnt. Meeeeen alltså det är svårt. Väldigt svårt. I alla fall. Vi gick till cowboys och hängde där. Träffade några killkompisar och därifrån så tog kvällen fart kan man väl säga. Jag blev utslängd(nästan så att jag är lite stolt, har aldrig hänt förut) pga av att jag hade en julmustflaska i min väska. Tihi. *busiga hanna*. Jag muckade lite med vakten, men sen insåg jag att jag inte skulle ha någon chans mot honom eftersom han är skinhead och jättestor och stark. Så ja. Mina gentlemän till kompisar hämtade min väska och resten av gänget sen gick vi till en bar som förmodligen kan komma att bli den sämsta baren i hela bern. fruktansväd personal och bara fruktansvärt.
 
Kvällen slutade med att jag missade första morgontåget, tog 07.13 tåget. Somnade och missade min hållplats. Hamnade i Biel och där var jag tvungen att byta tåg så jag var hemma vid ungefär 09.00. Var en glad Hanna då. Inte. Somnade sött i sängen. Vaknade vid halv 1 och mådde så dåligt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, men med ett sms som fick mig att dö av skratt. Men jag har haft en strålande humör hela dagen och nu snart kommer Alinegumman(haha) och vi ska snacka killar antar jag, brukar bli så. Åhå. Så trevligt!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0