nu jävlar

Nu jävlar är det slutklagat från min sida. Jag har 1½ månad kvar här ganska exakt och jag ska göra det bästa av tiden. Jag har världens finaste kompisar här som är såååå roliga att vara med och jag är i kanske, världens bästa land. Så nu ska jag sluta klaga. Jag har inga egentliga problem, faktiskt. Det är bara det att min hjärna kan inte hantera för många tankar. Och just nu så är det en hel del som pågår innan för pannbenet på mig, och då blir det lite jobbigt att exsistera.
 
 
Mitt tåg hem var 13 minuter sent. Och under den tiden hann jag planera mitt liv med en kille jag spanade in på perrongen. Han spanade in mig också till mitt försvar. Hann döpa våra barn också. Alltså jag har varit singel föör länge nu. Detta börjar spåra ur. Hann också panika över att min anslutningsbus skulle ha åkt iväg och jag skulle behöva gå hem till Aarberg. Men tur så stod den där snällt och väntade på mig. Busschauffören försökte skämta med mig och jag skrattade bara för att vara snäll. Jag förstod inte ett ord vad han sa. Något med "Warten Du bitte blablabla" Warten betyder vänta, du betyder du och bitte betyder tack eller nått sånt. heh awkward.
 
 
Nu ska jag sova och imorgon ska jag ut på shopping. Har hittat en så jääääääävla snygg tröja jag vill ha. Och underkläder ååå underkläder. HM här i Bern har så jävla snygga underkläder. Ville köpa precis allt jag såg. Jag vill så gärna vilja kunna ha fina underkläder. Men det är så jäääävla oskönt. Alltså sjukt oskönt. Älska bomull <3 I'm bringing sexy back yeah. Not.
 
 
SCHLÄFT GUT mannar. Har kenie aning om det där var rätt grammatiskt. Men alltså om det är rätt betyder det i alla fall Sovgott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0