NAKENBILDER(man ska skriva så för att få mycket läsare enligt kissie, så jag provar väl då)

LURAD HAHA. Snuskpelle är vad du är som sitter bakom skärmen.

Alltså jag har fundrat lite ikväll och ja, alltså såhär är det. Kanske har skrivit om det förut men om man gillar någon, varför säger man det inte bara till denne person? Vad är det som är så farligt? Är man verkligen så rädd för att bli dumpad? Vi hade en liten panikstund på starbucks ikväll då en vän till mig skulle smsa en kille som hon gillar, typ bara "hej vad händer?" inte alls farligt. Men man är ju så jävla nojjig.."guuuud tänk om han tycker jag är konstig nu" eller "omg han kommer inte svara!!!!". Alltså man själv skulle ju inte tycka någon var konstigt om man får ett sms där det står "hej vad gör du?" men då man ska trycka iväg det till någon man tycker om så blir man så jävla nervös. Fan vad töntig man är. Är det bara tjejer som tänker på detta vis eller är killar också såhär? Tar ett citat ur en bok som jag läst "when it comes to love everybody is 13 tydligen". Och det är så jävla sant. Herregud. Då sitter man där och peppar sina kompisar att höra av sig till den man killar, men då man själv ska höra av sig så gör man det inte. Bara för att man blir så himla nervös. Men någon måste ju ta första steget. Man är ju lite less på att killarna alltid ska göra det liksom. Tycker lite synd om killar ibland faktiskt.

Äsch. Bara en liten fundering liksom.


Nä Gud. Jag har lite för mycket tid för att tänka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0