LIFE IS LIFE NAAANAANANA

Jag hatar mitt liv just nu. Hatar att städa, tvätta och vika mina värdföräldrars underkläder då jag inte ens får ett tack.  Funderar på att skita i allting sista veckan, men jag har en känsla av att jag kommer bli ännu mer utnyttjad sista veckan. Typ"Justja Hanna, skuulle du kunna börja packa ihop i förrådet inför våran flytt?". Det skulle inte förvåna mig ett dugg. Har redan börjat flyttstäda åt dom. Städar alla lådor i köket idag. Jag är inte längre någon aupair, jag är en hushållerska/nanny med en aupairs lön. Fy och fan säger jag bara. FYFAN.
 
 
Är så kräkless. Alltså kräkless. Känner seriöst för att kräkas. uäh.
 
Nä dags att gå tillbaka till slaveriet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0