kiss&bajs

Här sitter jag i min säng och håller på att hungra ihjäl. Har haft en väldigt tråkig dag. Fick inte min lön idag, hade tänkt åka in till Bern och YOLO-shoppa. Men näe. Det får bli på lördag istället. Ska köpa en lady och lufsen tröja bara för att jag kan. Ikväll jobbar jag mellan 19.30 och 22.00, Ska bli spännande, Emma är en grinunge dessa dagar. Vet inte varför. Hon är bara skitjobbig. Gråter och är jobbig. Igår sa jag till henne på skarpen så hon började gråta ännu mer. Var bara så trött och less på livet att jag ville kräkas. Sen drog jag in till Bern och hade skoj med finnarna, Aline och kanadensarn. Det blev lite pinsamt på Pangäa då våra fyllehjärnor inte alltid är så smarta. Lördagens bravader straffade sig igår, om vi säger så. Men som dom brukar säga "ett gott skratt förlänger livet" får man ju hoppas, då cigaretter förkortar livet. Haaaaaaha. Gud vad jag längtar efter snus. 
 
Igår då jag kom hem så kom min värdmamma just hem från jobbet och vi gjorde sallad och satt och kikade på deras bröllopsvideo. Vi fällde några tårar för det var så vackert. Sen idag så har vi också haft lite kvalitetstid. Sjukt surrealistiskt. Hon är så snäll min värdmamma även om hon kan vara sjukt oresonlig ibland. 
 
 
Nu ska jag göra middag innan Thomas och Emma kommer hem. Orkar inte äta med en grinig bebis. I helgen är det födelsedagsparty och indisk middag som väntar. Tror även det ryktades om klättring i Niederwangen. KUL!!! Åh mina älskade vänner. 
 
 
 
sooo pretty <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0