Holy shit

Idag är jag så trött att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Började se en film igår som råkade vara jättelång och jättebra. Somnade lite sent. Jättesent.

På två dagar har jag lärt Emma en massa nya ord. Det är så himla kul och hon blir så glad då hon inser att hon kan. Hon börjat skratta och klappa händerna åt sig själv haha. Står gör hon också. Nästan helt själv. Igår stod hon utanför min dörr och bankade då jag hade slutat. Hennes föräldrar var inte nog roliga hähä. Hon har börjat säga Hanna igen också. Så himla kul. Och lampa, näsa, tack och hund. Är imponerad, då hon har tre olika språk som hon lär sig. Hon har också börjat peka på sig själv och säger Emma samtidigt. Duktiga flicka. Och ja nu låter jag som en blödig morsa. Tre veckor sen är det slut på barnsnacket. Ha lite tålamod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0