Helgen

Soooo what have i been up to this weekend???

I fredags hängde jag hos Aline, såg film och åt chips. Somnade som en bebis och vaknade klockan 8 på lördagen. Vi skulle till Tyskland så det var bara att kliva upp och göra sig klar.

Vi tog tåget 10.04 till lörrach som ligger i södra Tyskland. Där shoppade vi som aldrig förr och vi åt jättebillig lunch. Åt kanske den godaste och billigaste kebaben jag ätit på väldigt länge.

Sedan tog vi tåget hem och det var bara att slänga sig i duschen och snabbsminka sig för att sedan åkas till bierhübeli för 90's party. Drack mig full på sprit. Haha. Aldrig mer säger jag bara. Där både dansade vi och pussades med söta killar. Haha. Jisses.

Söndagen spenderades i sängen med den värsta bakfyllan någonsin, trodde jag, men det visade sig vara en vanlig hederlig magsjuka. Ringde Aline vid 12 på natten i söndags och BA 'hej vad gör du??? Hon svarade 'jag kräks du då? Jag svarade 'okej samma då vet jag *klick*'. Ringde och grinade till mamma också. Grät över att jag behövde spy men inte ville, haha.

Nu sitter jag och Emma i soffan och hon matar mig med russin och kramar mig. Sötare får man ju leta efter. Snart kallar tvätten. Så kul. tchüss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0