fuldagen

Idag har jag en fuldag. Vill bara gråta åt min nuna. Inga kläder passar och jag ser ut som en gris. Dessutom har mina långa naglar börjat gå av. Har typ sparat sedan i somras, ba m tack. Ska snart sminka mig orkar.inte. Fy fan för denna dag. Jag ligger sjukt minus på sömnkontot, därav mitt humör. Grät nyss lite innan min värdpappa kom hem. Blir även avregistrerad ur försäkringskassan i sverige fastän jag fyllt i ett papper där jag säger att jag inte ska bli det. Gudars. Livet. blir så stressad, måste börja packa också. 
 
Ska snart in till die hauptstadt Bern och bränna lite pengar. Bränner ju så lite pengar nu för tiden. INTE. Tur att jag åker hem snart orkar inte med denna pressen på att ha lite pengar hela tiden. Vill kunna ta mig runt med cykeljäveln också. Ba kunna cykla till vänner. GUD så skönt det ska bli.
 
 
vill ba hänga i robin hoodstaden igen. De va så fint :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0