baaahaha

Alltså denna dagen. Vart ska jag börja? 
 
Vaknade 06.30 och sa hejdå till Ana och Thomas. Kopplade in babyphonen i mitt rum och la mig under täcket och somnade om jättemycket. Jag brukar aldrig riktigt somna om, utan jag brukar vara sådär halvvaken. Men TYDLIGEN så hade Thomas farit och handlat på morgon och sedan kommit tillbaka. Han hade knackat på mitt rum och jag hade inte svarat, då hade han öppnat dörren och ba ehh jaha, hon sover. pinsamt. Jag vaknade inte och jag snarkade säkert jättehögt(ja jag snarkar, pratar jävel i sömnen också. Kan bli lite jobbigt ibland hähä). Jaja. Ska aldrig mer somna om. Vaknade 10 och var sjukt förvirrad. Emma sov fortfarande och i köket låg det en massa varor, fattade ingenting. Men Emma vaknade en kvart senare(älskar hennes sovrutiner) och sedan dess har vi lekt och så. började gråta då hon gav mig en puss och en kram. Fy sjutton så jobbigt det ska bli att lämna den där söta saken. 
 
 

Ikväll är det jag och min säng, tillsammans mot allt. Om någon känner sig manad kan den ju svänga förbi och klia mig på ryggen eller nått. GUD, jag måste skaffa mig en karl som vill klia mig på ryggen. Det är ju så skönt. mmm.
 
 
Nä hörrni. Nu ska jag duscha. Jag luktar potatis efter att ha stekt Rösti. kommer sakna Röst då jag flyttar hem. Googla Rösti om ni undrar vad det är. IDS INT FÖRKLARA.
 
 
hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0