Sven-Bertil Taube

Har lyssnat på lite Taube och filosiferat lite. Nu lyssnar jag på musiken från kristina från Duvemåla. Ehh. vad hände. Har även lyssnat på lite musik alá 2007-2008 och tagit en tripp ned för memory lane.

Dagen har schischat förbi i en himla fart. Klockan är nu 9 och jag tänkte lägga mig tidigt så att det bli söndag fort. Imorgon ska jag fortsätta städa, hamnade i en liten systund mitt i min städning idag. Sen så satte jag igång OTH och ja, nu sitter jag här. Jag hann handla också.

Kom just på värsta idén. Jag köpte ju vin idag. Jag ska banne mig ta ett glas vin eller två och bli salongsberusad på egen hand. Gud vad mogen jag är. *hämta vin paus* mmmm så gott det var. Det där förtjänade jag.

Nu ska jag sätta igång ett till avsnitt av OTH och sen sovaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Längtar så mycket tills imorgon att jag håller på att spricka!!



 skål och ha en übertrevlig lördag
pöss

Kommentarer
Postat av: din bästa lillasyster(mångamånga att välja mellan)

AZZO NU KOMMER ERKÄNNANDET... kan fan inte hålla käften längre men ja ok. Saknar dig, saknar dig jättemycket:( du och din stora käft och fobi för närhet och kramar.... JAGSAKNARDET.... heido

2012-05-13 @ 21:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0