På schweizisk mark igen

Åter i landet av ost. Tampas med min första tatuering. Den är så fin. Skellefteå gör mig till en spontan tjej verkar det som. Jag har den fetaste väskan ever med mig hem ifrån. Tevkis om den rymms i familjens bil. Men vi kom på att min väska inte är full så nu delar jag väska med familjen. Jag är nog världens bästa au pair ändå. Emma säger trots allt Hanna heeeela tiden. Hon kände inte igen mig från början, blicken hon gav mig var ovärdelig. Hon böjde ner huvudet och tittade upp och gav mig den argaste blicken någon någonsin gett mig. Men nu vill hon sitta i mitt knä och leka med mig hela tiden. Hon har även lärt sig att bottom shuffla riktigt bra. Från och med nu är det bara att hålla koll på ungen. För full i fan är hon.


Snart beger vi oss till Aarberg. Nästan så jag längtar till att få renbädda, duscha och sedan lägga mig och sova. Fan så dåligt jag sovit i veckan. Endorfinerna har ba sprutat.


Nä. Dags att packa ihop dumburken. Ska försöka lägga in lite bilder senare. Försökte innan jag åkte till Sverige, men internet är sämst. Så hoppas inte för mycket kära vänner.

Men en sak är säker
I´m back.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0