Okej

alltså. Det finns en sak som jag inte berättat för er om mig själv. Jag har ett ganska stort problem. Detta problem har jag nog haft ganska länge. Jag kan inte kalla det ett stort problem egentligen. Men det är tillräckligt stort för att hålla mig uppe om nätterna.

Det är så att jag ÄLSKAR google. Jag älskar verkligen google. Det är det bästa som finns. Jag kan sitta i Timmar(med stort T) och googla på en massa onödiga saker. Vilket resulterar i att jag vet ganska mycket onödiga saker. Ibland googlar jag om smarta saker, typ Leastadianer(eller vad det nu heter) om ni inte vet vad det är. Googla. Jag älskar att läsa om sekter och olika slags religioner. Jag tycker även om att googla på olika historia grejer(sådär några år försent, sorry leffe).

Nu inatt har jag suttit och läst om Aarberg på tyska och engelska(warruuuppp). Jag känner att jag har bott här i snart fyra månader och jag kan liksom ingenting om själva staden och dess historia. Förutom att den är medeltida eftersom att man ser det på alla gamla hus och kyrkan. Men whatevah.

Det här s.k google-beroendet måste jag sluta med. Det håller mig uppe om nätterna och rubbar min dygnsrytm. Fast då är ju frågan. Det kanske är värt det eftersom att jag blir sjukt allmännbildad(allmänbildad? måste googla på hur det stavas), men o andra sidan så kan jag ju inte brilljera med min allmännbildning(googlar sen) om jag sover om dagarna. Detta tåls att fundera på.


Jag ska upp om tre timmar, warrup bitches. Skyll inte på Hannis, hon rår väl inte för att hon gillar goooogle.


eh. ja. En annan sak innan jag går 1. Jag har glömt bädda min säng, sjukt jobbigt och 2. Det går inte att ladda upp bilder vilket suger. Jag har för en gångs skull varit überduktig på att ta kort, mest på mig själv i väldigt ocharmiga miner(ni som har min mamma som vän på facebook knows what im talking about). Men jag ska försöka då jag kommer hem till Sverige.


Nu ska jag fortsätta med mitt googlande.


ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0