mamamamammmaaa

åh:') Nu är äntligen min älskade mamma här. Allt känns då mycket bättre. Nu sover hon och jag är för mätt för att sova. Det är jättenormalt att äta raclette halv 11 på kvällen. Nej. Man är rätt så mätt. Fyfan alltså.

Måste bara visa en jättefin bild på mig själv. Ni kollar på den på egen risk. Jag kanske aldrig mer kommer få ett ligg efter detta. Men jag tar chansen.
Min pappa var för någon månad sen i Amerikat och han shoppade lite åt mig. En tröja och ett par skor. skorna var jättefina och passade jättebra. Men tröjan......... Ja, titta själva.




Tur i oturen, det går inte att ladda upp bilder just nu. Men jag kan väl säga såhär "90-talet ringde och hen(haha) vill ha tillbaka sin magtröja"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0