Ehhhmmmamammama

Att städa är underskattat. Särskilt då det är jättefuktigt ute=ännu mer fuktigt i lägenheten. Man bli svettig.

Imorgon klockan 07.44 så åker jag och mamma mot Genf flughafen och sen så hoppar vi på flyget mot stockholm. Det blir några timmar att döda på arlanda(har längtat hela mitt liv efter att få säga så) sen så tar vi flyget mot skellefteå. Jag befinner mig på Falmark klockan 19.00 om planerna går som de ska. Där möter sedan pappa upp mig(Du och kanske, Lisa?????!!!). Sen ungefär vid 19.45 antar jag att jag befinner mig på furtenbacksgränd, där falukorv och stuvade mackisar väntar(köp lite lösvikt också Lisa!).
ihhhh jag längtar <3 <3 som fan <3 <3 <3
Igår åt jag och mamma en tomat&mozarella sallad som var så god att jag typ dog.


Nu ska jag tvätta.
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0