Whoopaaa

Jag har egentligen inte lust att skriva. Jag är så död i alla muskler i kroppen. Det känns som om mina fötter svävar. Ska aldrig, ALDRIG mer gå i Converse.
Zürich var bra. Madeleine var trevlig. Kaffet var gott. Donken var gott. Tågresan hem var däremot inte så kul. Hoppade på tåget mot Bern och visste varken vars, hur eller när jag skulle ta nästa tåg. Men jag lyckades ta med hem i alla fall. Det tog dock tre timmar. Hittade kokain(eller något liknande) på tågtoan. Allmänna toer har ju liksom aldrig varit min grej. Men idag har jag varit två gånger på offentliga toaletterefter lite ångestattacker. (Inte för att jag tror någon bryr sig). Mamma du vet hur stort framsteg detta är för mig. Måste dock ställa mig i duschen och duscha av mig alla äckliga bakterier. Nästa inköp - handdesinfektion.
Kom hem med lite nödvändigheter från Zürich. Typ linne, trosor(trospanik här hemma), ballerinadojor, nyckelknippa och en vit fin tröja(ej nödvändigt). Har fått någon slags dille på vita tröjor. Det är liksom så fräscht, som Mogi skulle ha sagt.
Nu ska jag duscha, se greys och sen sova som om det inte fanns någon morgondag. Imorgon påbörjar jag mission sätta-ihop-hylla. Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0