Weiho

Idag har jag verkligen storstädat! dammtorkat, dammsugat och skurat. Även sorterat tvätt. Det är 17 plusgrader ute och jag var just ute och gick med endast en stickad tröja och jag höll på att svettas ihjäl. Ska vi våga tro att sommaren är på G? näe. imorgon kanske det snöar. Man vet aldrig med Schweiz.
Vi har varit och storhandlat på Lidl. Jag är frälst. Fick schampoo, deo och en ansiktscleanser för 18 franc(otroligt billigt) på coop hade jag minst fått betalat dubbelt upp. Clerasil är tydligen inte så billigt. Fast det är det ju inte i sverige heller iofs.
Imorgon ska jag göra farmors kötbullar och idag ska jag göra pytt i panna. Gött. Återkommer med resultat. Första gången jag lagar middag och familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0