Sweet jesus christ

Nu är jag trött. Eller rättare sagt, mina muskler är. Jag har ingen känsel i låren. Sen att jag drar ut och springer i långbyxor och en tjock hoodie då det är 18+, herre min ge.  Jaja, jag tog mig runt och det var 2.98km alltså nästan tre km. sprang(lubbade) ca två km och sedan gick jag i rask takt. Det här kan ju bli bra. Fast jag antar att nästa vecka så kommer detta ha runnit ur sanden. Typ. Förövrigt så måste jag bara få försvara mig. 3km är faktiskt ganska lite, men jag har liksom aldrig och då menar jag aldrig tränat kondition i hela mitt liv. Förutom då jag friidrottade då, men det räknas inte. För då var jag tvingad till att springa runt i den där jävla kombihallen. Åh jag saknar stavhopp♥ Undra om det finns någon möjlighet till att friidrotta här? Nä, tror inte det. Dessutom är jag helt ur form. Håller mig till att försöka hitta mig något ställe där man kan rida. Och det går väldigt dåligt hittils, jag har inte hört runt något. Måste ta tag i det.
Runkeeper är ju för övrigt en ganska bra app. funkar utan 3G och man får en uppdatering om tid och sånt lite nu och då under springturen.
Nu ska jag hoppa i duschen och sedan ta mig något att äta. Det här med middag klockan 5 är nog bara något som existerar i sverige. Här äts det vid 8 halv 9. Men jag klagar inte.
Kladdkakan blev mer brownie-aktig för övrigt och sockerkakan blev sockerkaksmuffins. Typ cupcakes. Ska ta och försöka norpa åt mig lite florsocker om det finns här och göra någon härlig frosting. Kanske. Båda grejorna fick bra betyg av in värdmamma. Och hon är väldigt kräsen. Men jag är ju som sagt bra i köket. heeeeeeeeeeeeeh.
Såhär nöjd är jag just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0