Sjuka nattaktiviteter

inatt drömde jag i min dröm. Fyfan så obehagligt det var. Kändes nästan som om jag var med i Inception. Drömde dessutom en mardröm. Vaknade först ur drömmen i drömmen och grät och sen vaknade jag på riktigt och grät. Fan så äckligt det var. Kunde sedan inte somna om. Så idag är jag en trött Hanna. Emma är så himla mysig nu för tiden. Hon vill hela tiden kramas och pussas. Fast då hon pussas så gör hon det med öppen mun och ur hennes mun forsar det slem. Så då man har fått avnjuta några pussar av henne så är man alldeles slemmig fulla ansiktet. Men, det är gulligt. Slem kanske inte är så gulligt, men att hon pussas är gulligt.
Min fot gör fortfarande ont, morgonpromenaden imorse var en riktig smärtupplevelse. The massive muskelinflammation i foten, hell yeah.
Snart vaknar gullungen och då blir det, tvätt och en massa annat kul.
Ses på lan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0