Seriously

Nu ska jag lova en sak. Imorgon ska jag ta med mig kameran och gå en rundvandring här i Aarberg så jag kan lägga ut bilder och visa er. Jag vet att vissa har klagat på bildutbudet. Jag ska bli bättre. Men jag tar mest bilder på Emma och mig själv(uhhh egogirl), och det är ju inte så jävla kul att se på. Ni vet ju liksom hur jag ser ut redan och dom flesta, relevanta människorna har sett Emma(vill ni veta hur flickebarnet ser ut så säg till, typ). Sååååååå. Ja. Imorgon så lovar jag att komma med lite bilder.
Just nu i detta läget är jag så mätt och trött att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Fick just veta vem som är A i Pretty Little Liars, och det var ju inte så kul. Eftersom att jag inte har kommit så långt ännu. Förresten så ser kapris ut som gröna grodyngel utan svans och det smakar skit. Särskilt med lax. Lax är fan inte gott alltså. Åt för första gången, här i Schweiz, en maträtt jag inte gillade. Men väluppfostrad som man är så äter man ändå. Fast jag petade bort kaprisen. FÖR DEN SOM VILLE VETA. Fyfan. Jag ska sluta blogga. Jag skriver så onödiga saker.
Okej.
What else. Jag måste sluta snusa och jag måste sluta drömma på nätterna. Jag vet knappt vad som är dröm och verklighet nu för tiden. Mina drömmar är så äckligt verkliga. Varför drömmer jag så himla mycket? need to google.
Godnatt och sovgott pussigurkor. heh. Förresten, varför har min statistik skjutit i höjden? Vad är ni för jävlar som läser min blogg? WHO ARE U LIKSOM? Det är ganska creepy att inte veta. Här sitter jag och skriver om mitt liv och någon helt okänd människa sitter och läser om mitt liv, och kanske dock bara kanske, finner det intressant. haha. lol på den. intressant, haha. haha.
nä nu måste jag verkligen sova. Orkar inte med en till dag med huvudvärk och en grinig sjuk bebis. Huvudvärken kan jag förebygga, men inte den sjuka bebisen. Låter som om hon har astma. Stackars lilla unge. SÅ, var snälla och håll tummarna över att jag varken har huvudvärk eller en grinig bebis imorgon.
Tack och adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0