Rougemont

Hänger i Rougemont. Åkt lite snowboard, varit förbannad för jag har åkt sist hela tiden. Haft ont som fuck i ena fotleden. Trodde seriöst den var bruten för jag ville bara gråta och skrika. Kände mig som en 6åring igen. Ställde om snowboarden och sen gjorde det inte ont mer. Blev dock bara ett åk. Fast det tog ca 3 timmar då backarna här är milslånga. Käka lite Schweizisk grillad korv, vilket var gott. Åkte hem med Thomas pappa Erik och läste en bok. Nu har jag suttit och druckit vitt vin och ätit gravad lax med gravlaxsås och lyssnat på hetsiga diskussioner om EasyJet och Genéves flygplats(Det enda jag förstod heeeeheeeeee). Fan vad det är svårt med franska.
Träningsvärken kommer vara underbar imorgon och jag längtar. Ska hyra en hjälm(överskattade min förmåga) och sen ska jag åka skiten ur dessa berg.
PS. det är thomas pappa som byggt liftarna här, han är typ jätterik. Och dom har värsta jävla poolen+jacuzzi+ångbastu i deras s.k Chalét(tror det stavas så, uttalas i alla fall shalé). Och för dom som inte vet vad en chalét är för något så är det en motherfucking stor stuga på dessa berg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0