mmmmmm

Ok. inga bilder idag. kanske imorgon. Emma tyckte det passade att grina hela dagen.
En löptur och en middag senare så är jag död. Att skypa med pappa var riktigt kul. att han har ett par röda chinos fick mig att kräkas i munnen(sorry pappsen, men det är inte okej). Det är bara eric saade och peter08 som får ha det(fortfarande inte okej).
Nu ska jag varva ner med lite greys anatomy och imorgon så påbörjar jag mission färga håret. Ska bort med min röda slinga och försöka bli lite ljusare. Kan gå åt helvete. Men jag är ju van vid att det mesta kring mitt hår går åt helvete, så jag är inte så orolig. what doesn't kill u only makes u stronger, så att säga.
Nä hörrni(måste bara påpeka att jag druckit två glas vin och jag är fruktansvärt lättpåverkad nu för tiden), Schweiz har goda viner. Förutom La Sensuelle. Smakar skit. Dock billigt och bra. Allt med alkohol är billigt här. Jag vet, jag ska sluta nu.
Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0