MAMMA OCH PAPPA

Har nu bokat hemresan för i sommar eller i alla fall flyget till stockholm. Lite impuslivt såhär på natten. Jag är så impulsiv på nätterna. Det är då jag är som mest effektiv. I alla fall. Mamma, det får bli en liten surprise då jag kommer hem? Okej? men jag tror att det är mellan den 21 och den 23. Kanske. Sådär kring midsommar så var det ganska kasst med biljetter hem i skellet. Men. Don´t worry. Jag är pank och glad. Har i alla fall en biljett hem till Sverige! Wohooooooooo!
och alla ni andra. Sov gott. Jag far till Barcelona om en vecka och jag har löningsdag om typ, två-tre dar. Fortfarande lite diffust. Det är ganska mycket som fortfarande är diffust. Typ om mina värdföräldrar ska betala hemresan? läste det någonstans. Men i mina öron så låter det väldigt konstigt. Fast det är klart, om jag fick bestämma så skulle jag köpa min egna mat. Fortfarande inte riktigt varm i kläderna och det känns fortfarande som att jag inte riktigt bor här. Jag måste sluta vara så svensk och sluta känna mig i vägen hela tiden. OCH JAG MÅSTE DEFINITIVT SLUTA SÄGA "Ja, Men självklart!!!" till allt mina värdföräldrar säger till mig. Måste sätta ner foten. Inte för att jag egentligen behöver det. Men det kan ju vara najs att kunna säga Nej nångång i alla fall.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej sötis!

Det är såå roligt att läsa din blogg! Känns lite som att man får vara med dig en stund. Vad härligt med vårvädret, här är fortfarande en del snö kvar... Roligt att du kommer hem i juni! Då måste du komma till stugan och mysa å se film hela natten å äta godis. :) idag ska vi montera garderober så fort din pappis kommer hem från Skeå. Det behövs verkligen. Kram å puss på dig! Vi saknar dig massor! Ps pappis är grymt snygg i sina KORALLröda chinos och jag har även köpt honom ett par KORNblå :€

Han var såå rolig i NY när han hittade sockar i sin väska som matchade skor och kläder. Han trodde det var en slump :-) hahaha.. Som du säger.. Vad har jag gjort med din pappa ;). Pusssss

2012-03-28 @ 14:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0